14 czerwca 2010 17:11   Dominika Nowak

Pomoc dla pracowników dydaktycznych i studentów

W związku ze zdarzającymi się problemami z logowaniem do serwisu USOSweb bardzo prosimy o udostępnienie załączonej instrukcji logowania pracownikom dydaktycznym i studentom.

Chcielibyśmy jednocześnie przypomnieć, że Zespół USOS świadczy pomoc techniczną użytkownikom serwisu USOSweb wyłącznie drogą elektroniczną - problemy powinny być zgłaszane z wykorzystaniem zakładki KONTAKT umieszczonej na stronie USOSweb. Na zdecydowaną większość maili, nadesłanych zgodnie z zawartymi tam wskazówkami, odpowiadamy najdalej w ciągu godziny.

Prosimy o nieodsyłanie studentów do naszego biura, ponieważ i tak zostaną przez nas poproszeni o zgłoszenie problemu mailem.
Jedyna sytuacja, gdy wizyta studenta u nas jest uzasadniona, to problem z odczytem legitymacji elektronicznej, ale również w tym przypadku prosimy najpierw sprawdzić, czy legitymacja nie jest w widoczny sposób uszkodzona mechanicznie (wygięta, pęknięta). Jeśli tak, to nie będziemy w stanie pomóc - należy od razu uruchomić procedurę wydawania duplikatu karty.


 konta