Z koordynatorami ds. USOS należy kontaktować się m.in. w sprawach związanych z kompletnością i prawidłowością danych w systemie USOS oraz w przypadku konieczności założenia nowego konta USOS na danym Wydziale.
Zadania
Do zadań koordynatora ds. USOS należy w szczególności:
- przekazywanie osobom odpowiedzialnym za wdrożenie USOS potrzeb i priorytetów własnej jednostki w tym zakresie,
- kierowanie procesem wdrażania w jednostce procedur organizacyjnych związanych z wykorzystaniem USOS do obsługi studiów,
- pośredniczenie w kontaktach pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w zakresie wspólnych danych przetwarzanych w USOS (np. wspólnych programów studiów),
- organizowanie w jednostce konsultacji oraz szkoleń dla studentów i pracowników z zakresu USOS i związanych z nim serwisów internetowych.
Dokumenty:
- Zarządzenie nr 3 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z 23 stycznia 2006 roku
w sprawie: wdrażania Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów