sierpień 2020
lipiec 2020
czerwiec 2020
maj 2020
marzec 2020
luty 2020
listopad 2019
październik 2019
wrzesień 2019
grudzień 2018
styczeń 2018
listopad 2017
październik 2017
sierpień 2017
wrzesień 2014
czerwiec 2014
listopad 2013
wrzesień 2013
sierpień 2013
lipiec 2013
kwiecień 2013
styczeń 2013
listopad 2012
październik 2012
wrzesień 2012
lipiec 2012
czerwiec 2012
maj 2012
kwiecień 2012
marzec 2012
luty 2012
grudzień 2011
listopad 2011
październik 2011
wrzesień 2011
lipiec 2011
maj 2011
luty 2011
listopad 2010
czerwiec 2010
maj 2010
marzec 2010
luty 2010
styczeń 2010
listopad 2009
październik 2009
wrzesień 2009
sierpień 2009
lipiec 2009
czerwiec 2009
maj 2009
maj 2008


Wydruki umów o odpłatnościach
Rano została rozesłana aktualizacja z wydrukami umów dot. odpłatności za studia. Dla zminimalizowania czasu wpisu na studia prosimy o przygotowanie przed wpisami na studia gotowych wydruków stron 2-4 umów, zgodnie z instrukcją immatrykulacji. W trakcie wpisu dodrukowujemy jedynie pierwszą stronę, zawierającą dane osobowe. W uzgodnieniu z Działem Nauczania przekazuję również linki do uchwał, których kopie powinien otrzymać student wraz z umową:
- Uchwała nr 75/VI/2012 Senatu Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie: zasad pobierania opłat za usługi edukacyjne w Uniwersytecie Jagiellońskim
- Uchwała nr 42/VI/2011 Senatu Uniwersytetu Jagiellońskiego z 29 czerwca 2011 roku w sprawie: zasad udzielania zwolnień z opłat za świadczone usługi edukacyjne na studiach pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich w Uniwersytecie Jagiellońskim
- Uchwała nr 48/V/2012 Senatu Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 23 maja 2012 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 42/VI/2011 Senatu Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 29 czerwca 2011 roku w sprawie zasad udzielania zwolnień z opłat za świadczone usługi edukacyjne na studiach pierwszego, drugiego i trzeciego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich w Uniwersytecie Jagiellońskim
UWAGA: strony 2-4 umów drukujemy w kontekście dowolnego studenta, który był już wpisany na program w ubiegłych latach. Dla programów zupełnie nowych (na które jeszcze nikt nie był wpisany) raport będzie można uruchomić oddzielnie, przez menu Administracja->Wydruki raportów, prześlemy na ten temat wkrótce oddzielne ogłoszenie.

